piątek, 21 czerwca 2013



Owsianka to świetny pomysł na śniadanie. Pożywna, dostarcza sporo energii z samego rana, a poza tym jest naprawdę smaczna. Do owsianki możecie dorzucić suszone owoce, a także świeże. 
Najlepiej sprawdzają się borówki, jagody, truskawki i jabłka. Te ostatnie możecie dodatkowo doprawić dziecku cynamonem. Jeżeli nie ma pod ręką owoców, jako dodatek do owsianki świetnie sprawdzi się również dżem, np. taki, który dziecko najbardziej lubi. 
Dla tych dzieci, które nie przepadają zbytnio za owsianką, taka wersja z dodatkami może okazać się świetną alternatywą. 


SKŁADNIKI:

  • 1/2 szklanki wody
  • 3-4 łyżki otrąb owsianych
  • 3/4 szklanki mleka
  • 1-2 łyżeczki cukru/słodziku*
  • owoce suszone, świeże lub dżem owocowy (w zależności co dziecko lubi)

PRZYGOTOWANIE:


Krok 1.
Do garnuszka wlej wodę, zagotuj. Następnie dodaj otręby, zamieszaj. Jak zgęstnieją to dodaj cukier/słodzik i mleko. Mieszaj. Jeszcze chwilkę podgrzewaj. Dodaj owoce lub dżem. Nakładaj na talerz.

Smacznego :)


 
Posted by Katarzyna Kopacz On piątek, czerwca 21, 2013 No comments

0 komentarze:

Prześlij komentarz

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Blog Archive

    NA PRZYJĘCIE

    Top blogi

    OBSERWUJ BLOGA

    NA PIKNIK

    przepisy.pl

    Przepisy.pl

    NA GRILLA

    Moja Książka Kucharska.Wszystkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.

    PRZETWORY DOMOWE