czwartek, 4 lipca 2013


Do zabrania na piknik czy wycieczkę rowerową doskonale nadają się również koktajle owocowe. Dla dzieci od 3 roku życia.








SKŁADNIKI:

 
- mały jogurt naturalny
- 10 dag malin (z mrożonki)
- miód


PRZYGOTOWANIE:

 Maliny rozmroź, umyj. Włóż do wysokiego naczynia. Dodaj jogurt i miód. Zmiksuj. Zamiast malin możesz użyć innych owoców.
Uwaga: maliny, truskawki, porzeczki zawierają duże ilości witaminy C. Zimą warto sięgać po mrożonki, bo podczas mrożenia straty witamin (w tym witaminy C) są minimalne. 


Smacznego :) 





Posted by Katarzyna Kopacz On czwartek, lipca 04, 2013 No comments

0 komentarze:

Prześlij komentarz

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Blog Archive

    NA PRZYJĘCIE

    Top blogi

    OBSERWUJ BLOGA

    Miejsce poswiecone pasji do gotowania

    NA PIKNIK

    przepisy.pl

    Przepisy.pl

    NA GRILLA

    Moja Książka Kucharska.Wszystkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.

    PRZETWORY DOMOWE

    Miejsce poswiecone pasji do gotowania